Søg

Print side

Vi er sammen om vores medlemsprogram


Her finder du information om vores nye medlemsprogram, som er relevant for bestyrelsesmedlemmer i butikker og brugsforeninger.

Vores nye medlemsprogram giver medlemmerne klare økonomiske fordele og gør det lettere for danskerne at finde vej til bedre mad og måltider i hverdagen. 

Du og din bestyrelse kan hjælpe ved at lære det nye medlemsprogram at kende, så I kan støtte jeres medarbejdere og hjælpe kunderne med at få størst mulig glæde og værdi af medlemsprogrammet. 

Har I spørgsmål til medlemsprogrammet, skal I kontakte Medlemsservice på telefon 4386 2020.

 

Få overblik: 11 ingredienser i Coop Medlem app'en

Nu bliver det nemmere at formidle, hvad Coop Medlem app’en indeholder, og hvilke fordele medlemmerne opnår ved at bruge den. Få den nye oversigt over Coop Medlem app’ens 11 ingredienser.

Find oversigten her (pdf).



Medlemskampagne: Vil I have flere og gladere medlemmer?

Vi har udviklet og opdateret materialer, som skal gøre det nemmere for jer og butikken at formidle det nye medlemsprogram til eksisterende medlemmer. Samtidig skal materialerne hjælpe jer med at gøre kunder til medlemmer.

Læs mere og deltag her

 

Personlige tilbud kan aktiveres på coop.dk/medlemstilbud

Medlemmer, som ikke har mulighed for at bruge app’en Coop Medlem, kan nu også benytte sig af personlige tilbud. Personlige tilbud kan nu også ses og aktiveres på coop.dk/medlemstilbud. Hver uge kan du vælge 5 tilbud, der kun er til dig. Du skal bare logge ind på siden og huske at aktivere tilbuddene, inden du går i butikken. 

Coop Medlem app'en er fortsat medlemmernes primære kanal til de personlige tilbud - det gør det også nemmere for dem at huske, hvad tilbuddet er, når de står i butikken. 

 

4 budskaber du kan dele

I er som bestyrelsesmedlemmer vigtige ambassadører og støtte for medarbejderne i butikken. Her er fire budskaber, du som bestyrelsesmedlem kan dele med medlemmer og kunder.

  1. Coop relancerede i efteråret 2016 sit medlemsprogram for at gøre det endnu nemmere og billigere for medlemmerne at få bedre mad og måltider også i hverdagen.
  2. Medlemmer kan hver uge få deres personlige medlemstilbud og tilbud fra deres lokale butik på telefonen.
  3. Medlemmer får fortsat procenter på indkøb, attraktive medlemstilbud og bonus gennem Coops partnere. Som noget nyt kan du som medlem altid betale med din bonus ved kassen.
  4. En ny app på telefonen giver medlemmerne det fulde udbytte af medlemskabet. Alle medlemmer kan dog bruge medlemskortet i kassen, som de plejer.

 

Se infoarket: Spørgsmål og svar om Coop medlemsprogram

 


Se keyhangeren som bliver brugt i medlemskampagnen og af Coops medarbejdere

 

Godt at vide om sikkerhed: 

Der er indført en grænse på betaling med tilknyttet kreditkort i Coop Medlem app - på en enkelt handelsdag (gælder ikke bonus):

  • Medlemmer, der har under 3 måneders anciennitet har et dagligt købsmaks. gennem appen på 1.000 kr. 
  • Medlemmer, der har over 3 måneders anciennitet har et daglig købsmaks. gennem appen på 3.000 kr.  


Hvad gør du, hvis du taber din telefon med medlemsappen?

Kontakt medlemsservice – ring 4386 2020:

  • Har du ikke tilføjet noget betalingskort, kan Medlemsservice spærre medlemskortet, så bonus ikke kan bruges fra telefonen. 
  • Har du tilføjet et betalingskort, kan Medlemsservice fjerne betalingskortet fra appen. 
  • Vi anbefaler, at du også får spærret betalingskortet hos kortudstederen.  
  • Uden for åbningstiden i medlemsservice bliver du guidet på telefonen til, hvad du skal gøre.
  • Medlemsservice kan ikke spærre et Coop Bank kort. De har ikke adgang til bankens systemer.
  • Vi anbefaler generelt, at du har en personlig kode på din telefon.