Lokal sympati - flere digitale medlemmer

Vi ved, at loyaliteten til vores butikker stiger i takt med, at vores medlemmer bruger de digitale fordele, Coop app har.

Derfor er det værdifuldt for vores butikker, hver gang endnu et medlem henter Coop app ned på sin smartphone. Og tager medlemmet også Scan & Betal og/eller PrimeKonto i brug, så stiger loyaliteten endnu mere, fordi det bliver nemmere at handle samtidig med, at de økonomiske fordele bliver flere. 

En af bestyrelsens opgaver er at synliggøre medlemsfordele. Derfor er det helt oplagt, at bestyrelserne lægger en plan for at fortælle borgere og medlemmer om Coop app  og de mange fordele ved at være medlem. Og det er netop bestyrelserne, der med stor troværdighed og kendskab til lokalområdet kan formidle dette budskab. For I er medlemmernes repræsentanter og butikkens ambassadører.

I jeres arbejde kan I bruge en række digitale værktøjer til butikkens Facebook og til Coop app, ligesom butikkens uddeler kan bestille materialer til events i butikken på Tricon.

 

Digitale værktøjer

Brug de digitale værktøjer til butikkens Facebook og Coop app ved at arbejde med bestyrelsesfunktionerne i programmet QuickCoop. Se hvordan her.

Værktøjerne er sorteret under disse overskrifter

  1. Spar op til medlemskab
  2. Medlemsfordele og Coop app
  3. Brug din bonus
  4. Scan & Betal
  5. PrimeKonto

Få inspiration og se konkrete eksempler her