Lokal sympati - digitalt forløb i SuperBrugsen i 2021

Flere digitale og flere yngre medlemmer i SuperBrugsen

Coop amba og SuperBrugsen samarbejder om at give kædens butikker flere digitale og dermed mere tilfredse og loyale medlemmer og kunder. Samarbejdet kalder vi ’Lokal Sympati – digitalt forløb’.

Alle bestyrelser i SuperBrugsen er i efteråret 2021 inviteret til fælles indsats, som styrker både forening og forretning.

Tilmeld dig opstartsmøde for dit salgsdistrikt
via link i boksen til højre her på siden
.

Forløbet i SuperBrugsen kort fortalt:

Indhold

Det handler om at synliggøre medlemsfordele i Coop app, som Scan & Betal og PrimeKonto for kunder og medlemmer under 45 år, som endnu ikke bruger app’en. Samtidig styrker bestyrelserne fortællingen om, at man som medlem er medejer og har indflydelse på sin butik. 

Opstart og materialer

Kampagnen løber fra september-december, hvor uddeler og bestyrelse aftaler egne målsætninger og iværksætter initiativer, som løfter målene.

Opstartsmøde pr. salgsdistrikt foregår online i uge 34 og 35. Deltag gerne to bestyrelsesmedlemmer fra hver butik og uddeler. Værter på opstartsmøde er foreningskonsulent og salgschef/rådgiver.  

Her har vi tilrettelagt en grundig introduktion til kampagnen. Vi ser på mål, indsatser, budskaber og bestyrelsens vigtige rolle i mødet med kunder og borgere i byen.

Bestyrelser tilmeldt senest den 18. august modtager en materialekasse ca. den 3. september.

Tilmeldingen er stadig åben for deltagelse i opstartsmøde. Se invitation og link til tilmelding her på siden. Er du i tvivl om hvilket salgsdistrikt, butikken tilhører, så spørg din uddeler.  

Sparring og evaluering

Erfamøder pr. salgsdistrikt afvikles midtvejs i uge 43 og 44. Samlet evaluering finder sted i begyndelsen af 2022.