Inviter til fællesskab i og omkring butikken. Det gir' mening.

At uddanne og oplyse har altid været en vigtig del af brugsbevægelsens DNA og vores værdigrundlag.

Og der er en positiv tendens til, at medlemmerne mere og mere oplever Coop som meget mere end et sted at handle. At Coop er en forening med tilbud om en lang række aktivitetstilbud. Det skyldes ikke mindst det store frivillige arbejde som bestyrelserne lægger for dagen.

Ambitionen er høj. Vi skal endnu tættere på medlemmerne - vores ejere. Med 1.8 mio medlemmer burde vi nok kunne få flere nuværende og kommende medlemmer i Coop til at engagere sig i at deltage i aktiviteter - fra madfællesskaber til forbrugeraftener og kurser.

Fra engagement til loyalitet og kundestrøm.

Ved at tage initiativer til fællesskaber viser I jeres medlemmer og kunder, at I og butikken har fingeren på pulsen i forhold til, hvad der optager lokalsamfundet. Foruden, naturligvis at være optaget af kerneydelsen – at sælge kvalitetsfødevarer til gode priser – viser butikken sig jo lige præcis frem som "mere end et indkøbssted" - til gavn for både forening og forretning.