SB Rødegårdsvej - et stort aktiv for lokalområdet - de skal bare opdage det!

29. maj af Karin Sibani
Aktiviteterne skal - skabe interesse for bestyrelsesarbejdet - engagere flere i lokale aktiviteter (SB's venner) - vise mangfoldigheden af kvalitetsvarer -skabe bro mellem kunder, butik og bestyrelse -få flere medlemmer Der reklameres både med fysiske plakater, via app'en, facebook og flyers. Rammen for arrangementerne er Butikken. Trods snævre forhold vil vi vise, at der er plads og hjerterum til gode oplevelser. Foredrag om Hverdagsgourmet mad og sundhed, om Kvalitetsvarer fra Coop, om aktivitet og bevægelser for alle aldre er de planlagte temaer. Der planlægges 3 arrangementer, støttet af målrettede bestyrelsesfremstød i butikken og udleverede vejledninger til inspiration.
Gode råd:
  1. Vi er stadigvæk i fuld gang med projektet, så der kommer nok gode råd fremover. Men et er vigtigt: For mange konkurrerende aktiviteter i lokalområder gør det svært at samle deltagere.
  2. Det er ok med forsøg, selvom det ikke går. Ellers kan man ikke finde ud af hvad der reelt kan samle folk.
  3. Butikkens opbakning og et godt samarbejde er alfa og omega. Og butikkerne er ikke meget luft, så det er vigtigt at respektere deres planlægning.
  • sundt_simpelt_30._april_arrangement_js_21.03.png
  • img_1800.jpg
  • img_1897.jpg
  • img_1894.jpg