Lav aktivitet om Coop app og styrk loyalitet til butik

Coop app’en er et vigtigt værktøj til at give medlemmer overblik over alle de økonomiske fordele ved medlemskab samtidig med, at Coop app’en gør det nemt og hurtigt at handle.

Det er sådan, at loyalitet og kundestrøm stiger, dels når en kunde bliver til et medlem, men også når et medlem går fra at bruge det røde medlemskort i plast til at downloade Coop app’en på telefonen.

I Coop app’en har man de personlige tilbud og tilbudsaviser lige ved hånden og man ser sin bonus vokse i bonusboblen, når man handler. Og hver gang et medlem tager Scan &Betal i brug og springer køen over eller laver en madkonto, som vi i Coop kalder for en PrimeKonto, og får 15% bonus på Coops egne økovarer og Irmas Hverdag, ja så stiger loyaliteten til butikken betragteligt.  

Derfor er det særdeles værdifuldt for butikken, når I i bestyrelsen synliggør medlemsfordele i Coop app’en. I er medlemmernes repræsentanter og butikkens ambassadører. I nyder stor troværdighed, og I har kendskab til lokalområdet, så I er de bedste til at formidle dette budskab.

Se film hvor Katja Bisgaard på 4 min forklarer indholdet i Coop app’en, og hvordan den styrker loyalitet til vores butikker – den er go’ at se, når I forbereder jer på aktiviteter!