Bestyrelsens samspil med uddeler/varehuschef
I august og september er det en god idé, at sætte et møde i værk med uddeler/varehuschef, så I kan afstemme forventninger og koordinere aktiviteter for det kommende år. Her kan I også få værdifuld viden om, hvordan det går med butikken, og I kan tale om, hvilke aktiviteter der understøtter butikken bedst muligt i det kommende år.
Lokal sympati - strategisk foreningsudvikling
Lokal sympati strategisk foreningsudvikling er en metode og en proces på 2-6 måneder, som bestyrelse og uddeler kan anvende til at sikre, at bestyrelsens aktiviteter for medlemmer og kunder understøtter butikkens udvikling bedst muligt. Herunder valg af målgruppe og særligt indsatser til målgruppen - men også bestyrelsens egne fokus på, hvem der løser hvilke opgaver i bestyrelsen, når det drejer sig om aktiviteter og kommunikation.
Brug metoden sammen med din foreningskonsulent og butikkens salgs- eller regionschef.
Klik på billedet, som linker til processen.