QuickCoop - Effektiv kommunikation med butikkens medlemmer

Effektiv kommunikation med QuickCoop

Når du skal i kontakt med butikkens medlemmer, har du en enestående mulighed. Du kan nemlig komme ud til butikkens medlemmer både i CoopAppen, butikkens FaceBooks side eller i kædens nyhedsmail.

Alle kanaler styres via QuickCoop, et internet Coop værktøj som butikken og bestyrelsen/medlemsrådet har adgang til. Med disse kanaler når i samlet ud til næsten alle jeres medlemmer. 

På få minutter kan du således nemt og enkelte sende nyheder, indkalde til arrangementer eller foretage afstemninger.

QuickCoop er et særdeles vigtigt værktøj i jeres bestræbelser på at skabe synlighed, engagement og aktivitet for medlemmer og kunder.

Studier viser iøvrigt at aktive bestyrelser / medlemsråd i samarbejde med butikken skaber positiv effekt på butikkens bundlinje. Og som synlig og aktiv bestyrelse eller medlemsråd er i derudover en stærk og attraktiv samarbejdspartner i det lokale forenings/by liv.

Bliv klogere på QuickCoop herunder, hvor vi har hjulpet lidt på vej med videoer og vejledninger, samt samlet lidt inspiration.

 

Koordiner jeres medlemskommunikation
Da butikkens uddeler/varehuschef og evt. medarbejdere også har adgang til at publicere indhold til medlemmerne via appen og Facebook, er det oplagt, at bestyrelsen eller medlemsrådet og butikken koordinerer og samarbejder om, hvad I vil sende ud til medlemmerne – og hvornår.

 

Kom godt i gang med de nye muligheder
Vi er igang med at opdatere en række værktøjer, der kan hjælpe dig og bestyrelsen / medlemsrådet til en god start med at bruge funktionerne i QuickCoop:
• Se video optagelse af kurset "Bliv kvik til QuickCoop" afholdt 11. juni 2025
• Nye små introduktionsfilm er på vej efter sommerferien)
• Vær med i en særlig oprettet (hemmelig) facebook-gruppe for de bestyrelsesmedlemmer, der vil bruge funktionerne. Skriv til karsten.toksvig@coop.dk, hvis du vil med i gruppen.