QuickCoop - Effektiv kommunikation med butikkens medlemmer

Effektiv kommunikation med QuickCoop

Når du skal i kontakt med butikkens medlemmer, har du en enestående mulighed. Du kan nemlig komme ud til butikkens medlemmer både i CoopAppen (over to millioner downloads), butikkens FaceBooks side eller i kædens nyhedsmail.

Alle kanaler styres via QuickCoop, et internet Coop værktøj som butikken og bestyrelsen har adgang til. Med disse kanaler når i samlet ud til næsten alle jeres medlemmer. 

På få minutter kan du således nemt og enkelte sende nyheder, indkalde til arrangementer eller foretage afstemninger.

QuickCoop er et særdeles vigtigt værktøj i jeres bestræbelser på at skabe synlighed, engagement og aktivitet for medlemmer og kunder.

Studier viser iøvrigt at aktive bestyrelser i samarbejde med butikken skaber positiv effekt på butikkens bundlinje. Og som synlig og aktiv bestyrelse er i derudover en stærk og attraktiv samarbejdspartner i det lokale forenings/by liv.

Bliv klogere på QuickCoop herunder, hvor vi har hjulpet lidt på vej med videoer og vejledninger, samt samlet lidt inspiration.

 

Koordiner jeres medlemskommunikation
Da butikkens uddeler/varehuschef og evt. medarbejdere også har adgang til at publicere indhold til medlemmerne via appen og Facebook, er det oplagt, at bestyrelsen og butikken koordinerer og samarbejder om, hvad I vil sende ud til medlemmerne – og hvornår.

 

Kom godt i gang med de nye muligheder
Vi har samlet en række værktøjer, der kan hjælpe dig og bestyrelsen til en god start med at bruge de nye funktioner:
• Hent samlet brugervejledningen her på siden.
• Se de små introduktionsfilm.
• Vær med i en særlig oprettet (hemmelig) facebook-gruppe for de bestyrelsesmedlemmer, der vil bruge funktionerne. Skriv til karsten.toksvig@coop.dk, hvis du vil med i gruppen.