Indmeldelse og konstituering
Tilføj, rediger og fjern medlemmer i din bestyrelse
Når du skal tilføje, redigere i eller fjerne medlemmer i din (butiks)bestyrelse, sker opdateringen på butikkens side bag login på Coopforum. Login via 'Mit Coopforum' øverst til højre på Coopforum.
Kun personlige medlemmer af Coop kan registreres i siderne bag login – ekstrakortnumre kan ikke bruges (ekstrakortnumre starter med 10 og har altid 8 cifre, f.eks. 10862963).
-
Hvem har ansvar for oversigten over medlemsvalgte?
(Butiks)bestyrelsens formand har ansvaret for, at oversigten over de medlemsvalgte med deres respektive tillidshverv er opdateret.
-
Hvem må redigere i oversigten?
Alle medlemsvalgte har adgang til at redigere i oversigten over de foreningsaktive i egen butik, når formanden har tilføjet dem på butikkens side.
Uddeleren/varehuschefen har også adgang til at redigere, hvis han er indmeldt på oversigten sammen med de foreningsaktive.
-
Hvordan redigerer jeg i konstitueringen?
Log ind på Coop forum og gå på butiks- eller brugsforeningsbetyrelsens side.
Vælg 'Rediger-knappen', hvorefter det er muligt at ændre i konstitueringen samt slette en udgået medlemsvalgt.
-
Hvordan melder jeg nye medlemsvalgte ind?
Indmeldelse af en ny foreningsaktiv sker også under 'Rediger-funktionen'.
Udfyld feltet med medlemsnummer og postnummer og tryk 'Find'. Hvis medlemsnummeret er gyldigt, så vises personens navn og tilhørsbutik. Hvis navnet og tilhørsbutik er rigtigt, så gå videre og vælg tillidspost og udfyld med tiltrædelsesdato – og derefter tryk 'Gem'.