Scan & Betal - den hurtige vej til kassen
Formål
At få flere kunder til at bruge Scan&Betal og hermed hjælpe butikkerne i spidsbelastninger i kasserne. Vi skal hjælpe kunderne med den nødvendige viden og give dem kompetencerne til at bruge Scan&Betal.
1. Udvælg i samarbejde med uddeler/varehuschef hvilke dage og tidspunkter, det giver bedst mening at rekruttere nye kunder til at bruge Scan&Betal (spidsbelastninger)
2. Planlæg hvilke dage det er muligt for jer at stå i butikken
- Denne aktivitet kan godt udføres af et enkelt bestyrelsesmedlem, men vi anbefaler, at man er flere ude i butikken på samme tid
3. Forbered inden arrangementet salgsargumenter fx
- Spring køen over - det er hurtigt og nemt at handle
- Pak dine varer direkte i poser, mens du handler
- Du kan altid se prisen på varen
- Du kan til enhver tid lægge en vare tilbage igen
- Du har altid overblik over, hvad du har købt for
- Du kan betale uden kort – alt foregår på egen telefon
- Du har altid bonen i nærheden
4. Scan&Betal flyer - kan bestilles i forenings-sekretariatet.
5. Skab synlighed og blikfang når I afholder aktiviteten
- Navneskilte
- Roll-up
- Bestyrelsestrøjer, forklæder mm.
- Brug QuickCoop til efterfølgende at lave opslag med billede og historie om aktiviteten. Husk samtykke fra de personer, der er på det billede I bruger.
Rigtig god fornøjelse